İlginizi Çekebilir
Deplasmanda ilk galibiyet
Türkiye Basketbol 2. Ligi 6. haftasında Mamak Belediyesi DSİ Basketbol Takımı deplasmanda Kayseri takımı Mondi Melikşah Üniversitesine konuk oldu. Maçın son periyoduna kadar geride olan Mamak Belediyesi DSİ, kurduğu baskıyla maçı 82-86 kazanan taraf oldu
Geride olmasına rağmen maçı bırakmayan Mamak Belediyesi DSİ, 6. haftayı da galibiyetle geçti. Yeşil-Beyazlı takımda bu hafta yine Lamar Desean Karım 26 sayı üreterek takımın en skoreri oldu. Lamar’ı 18 sayıyla Hakan Erol, 13 sayıyla Murat Kaya takip etti.
Galibiyeti İsmet Oruç’a armağan etti
Maç sonrası açıklama yapan antrenör Yücel Platin, “Karşılaşmanın son çeyreğine kadar geride götürdüğümüz maçı kazanmayı bildik ve üzerimizdeki kara bulutları dağıttık. Maç galibiyeti aramızda tekrar katılan İsmet Oruç’a armağan ediyorum” dedi. Türkiye Basketbol 2.Ligi’nde Ankara’yı temsil eden tek takımın Mamak Belediyesi DSİ basketbol takımı olduğunu kaydeden Mamak Belediye Başkanı Mesut Akgül, “15 Kasım Cumartesi saat 16.00’da sahamızda Pertevniyal Gençlik Basketbol Takımı’nı konuk edeceğiz. Basketbola ilgi duyan tüm Ankaralıları takımımızı desteklemeye davet ediyorum” dedi.
Ankara
25.06.2026
- İMSAK 03:18
- GÜNEŞ 05:14
- ÖĞLE 12:56
- İKİNDİ 16:54
- AKŞAM 20:28
- YATSI 22:15
- Perşembe 28.7 ° / 13.8 ° Güneşli
- Cuma 27.9 ° / 14.9 ° Güneşli
- Cumartesi 27.3 ° / 14.2 ° Güneşli

